Onsdag.

Hade som sagt tänkt leka med några cavallettibommar idag men Maria ville löshoppa Cherie så jag sa att jag kunde rida ut istället. :) Tänkte att om man rider ut i skogen så tränar man ju också på att lyfta fötterna. Jag och Mailan har dessutom bara tränat i paddock sen vi flyttade till Villanäs så det var nog på tiden. :)

Anna berättade om en ridväg där det var en massa skumma låtsasdjur i skogen så jag red den vägen för att träna Mailan. Hon är ju ganska tittig av sig. :) Men tyckte Mailan att djuren var läbbiga? Hon märkte dem inte ens. Jag däremot tyckte det var som att rida i en skog som var en korsning mellan Narnia och Pettsson & Findus.

Jag försökte fota lite emd mobilen men det gick som det gick.


Bilvrak från en veteranbil.


En jättestor låtsasorm. Den var säkert tre-fyra meter lång.


Papegojor av stubbar.


Ett hyreshus som var kanske 2 meter högt.

Skogen var superknökfull med dessa skapelser. Fanns helt sjuka saker också som monster, en sten som var målad som ett hajhuvud med blod i munnen, en döskalle i plast på en pinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0