Onsdag.

Har inte uppdaterat på några dagar nu. Det har inte hänt så mycket på ridfronten eftersom Mailan ömmade baktill då hon var oskodd. Idag blev hon skodd och jag kände att jag träffat rätt. Jävlar vad nöjd jag var med hovslagaren. En kvinna som heter Camilla och hon var så himla bra med Mailan. Redan innan hon lämnade stallet så bokade vi in nästa skoning. På åtta veckor blir det.

Imorgon har jag morgonutsläpp i stallet och då ska jag även kika så att min häst inte är halt längre så blir det nog att rida en sväng. :) Hovslagaren sa visserligen att hon var ridbar direkt efter skoningen men jag ville vänta för säkerhets skull. :) Sen ska jag till stallet på em-kvällen också eftersom jag och Anna ska släppa ihop våra hästar. Mailan ska få en hagkompis vid namn Pontiac. :) En vallack som är GIGANTISK. Herregud, hans rumpa är 2dm över mitt huvud. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0