Söndag.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Jag har iaf skrivit om dagens ridpass här. Finns så mycket mer jag skulle kunna skriva men jag vill inte döda upplevelsen genom att tjööta sönder den.

Imorgon blir det iaf ett hårt ridpass. Längtar mig knäpp!

Och det är dyrt med ridsport. Jag har nyss köpt Mailan två täcken för 1300:- och nu skulle jag verkligen behöva nya ridbyxor och ett par short chaps. Mian ridbyxor, mitt enda par, börjar bli himla nötta och dessutom är det obbigt att behöva rida i mjukisbyxor varje gång jag måste tvätta ridbyxorna. Sen så känner jag att jag vill ha ett bättre stöd för benen, då är ju ridstävlar bättre än short chaps. Men det är dyrare med ridstövlar och bra short chaps funkar ju faktiskt det också.

Konstigt nog har jag hittat ett par snygga ridbyxor för bara 249:- som jag vill ha, cheap trick! Do I afford them? Hell no. Suger när det är något man verkligen behöver men inte har råd med. Måste prioritera andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0