Otålig primadonna.



Jag hatar när hon vevar med benen sådär. Ljudet gör mig galen. Broddar mot betonggolv. Apropå det så måste jag brodda av henne.

Har varit dålig på att uppdatera både den här bloggen och min egen blogg. Den här bloggen ser lite (mycket) tråkig ut. Ska fixa den lite somrigare här någon dag när jag orkar! :)

Nu har jag hur som helst kommit så långt att jag tom börjat galoppera. Mailan älskar det. Såklart. Men hon kan jävlar i mig inte galoppera i vänster varv, blir bara korsgalopp och sen går det typ inte att svänga blir en trekantig volt. Jag vill få det till att hon är svag i vänster sida MEN i skritt och trav är hon stadigare i vänster varv än i höger. Confuse me. Men jag ska se till att arbeta upp henne mer och se till att hon får lite muskler innan jag bröjar kräva för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0