Näsblod.

Igår så longerade jag Mailan. När jag stannade henne och skulle byta varv så upptäckte jag att hon blödde näsblod. Längst bak i huvudet så är jag medveten om att människor kan börja blöda näsblod vid ansträngnig men kan hästar? Jag kände för att go bananas men skrittade av henne och tog in henne och ringde mamma för att be henne googla om Mailan var döende.

Det var hon inte, dessutom var det bara ca 2 droppar. Men man vet aldrig!
Jag är en riktig hönsmamma när det gäller mina djur. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hönsmamma? Det ska du säga. Som du skötte din hund.

2009-05-04 @ 21:14:11
Postat av: Sofia

Anonym: Jag skötte min hund alldeles utmärkt bortsett från sista månaden jag ägde honom då jag jobbade väldigt mycket. Lördagar jobbade jag 18h pass. Direkt jag insåg hur mycket jag jobbade så sålde jag min hund. Innan dess var det inget fel på skötseln.

2009-05-05 @ 09:25:56
URL: http://malehunter.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det är så roligt med folk som har så lite till liv att de måste skriva anonyma kommentarer som de inte vågar stå för. De måste ha riktigt meningslösa liv för att sitta och läsa igenom din blogg, säkert dagligen, för att hitta nått att gnälla om. Människor är allt bra lustiga!

2009-05-06 @ 10:36:36
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kristina: Jag håller helt med! :) Människor som själv inte vågar stå för vad dom säger är ingenting jag tar på allvar. :)

2009-05-06 @ 14:54:07
URL: http://malehunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0