Nyskodd.

Nu är Mailan nyskodd för första gången i sitt liv. Hovslagaren frågade:
- Är du SÄKER på att hon inte blivit skodd förut?

Mailan var nämligen sjukt duktig, hon stod bara och halvsov under hela proceduren och lyfte själv hovarna när hovslagaren skulle lyfta upp dem. Jag var så stolt att jag nästan hade kunnat spricka.

Nu kan jag äntligen komma igång på riktigt, det har ju legat lite på is (ordvits) då det har varit så sjukt halt. Nu skulle jag bara behöva köpa lite småskrot så som ett fleecetäcke, en täckesgjord samt impregneringsmedel till hennes regntäcke. Garanterat lite mer men det är de tre som är mest akut.

Synd att min ekonomi aldrig vill bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0