Lugn dag i stallet.

Eftersom Mailan fick svettas igår så blev det ingen ridning idag. Hon är ju knappt riden på länge så jag vill inte köra igång allt för hårt med henne till en början. Skynda långsamt som det heter. Jag vill vara rädd om hennes senor och leder! :) Allt för stor risk att hon blur överanströngd eller sträcker sig om jag skyndar för mycket. :)

Blev en lång rykt så hon sken som en hundballe i månsken. Dock fick jag bli lite less när hon hakade fast i boxdörren och rev sönder HELA stalltäcket. Vilken tur att jag har ett till stalltäcke men det är vitt. Suck, ska kika efter ett nytt idag. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en trevlig dag.

Spana gärna in min nydesignade blogg och lämna en kommentar.

2009-03-03 @ 10:18:36
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: josefina

Hittar bara in för att säga hej =)

2009-03-03 @ 10:32:24
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0