Gosegumman!

Jag har en underbar häst! :) Idag valde jag att rida barbacka pga mysfaktorn. :) Jag är ett barbackabarn och har alltid helst ridit barbacka. Förr även hoppade jag bana och kunde tom rida lätt barbacka men jag har tappat mycket! :)

Red i enbart skritt med red ut en ganska lång sväng. Så trots att det bara var skritt så var hon ändå svettig vid hemkomsten. :) Halvvägs hem träffade vi på en älg och jag var säker på att Maila skulle hoppa ur skinnet och springa hem utan mig men det var jag som blev räddast. Hon stirrade på älgen men fullblodsnerverna gjorde sig inte påminda. :)

Blev i stallet fem timmar, damn vad jag har saknat hästlivet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0