Onsdag.

Idag hade jag morgonutsläppet i stallet. Släppte bara ut hästarna, mockade och gjorde i ordning Mailans mat. Sen åkte jag till Granngården där jag köpte mat. Lucern och Krafft groov 90. Hon äter också Krafft miner grön.

Jag hade tänkt åka till stallet nu under eftermiddagen och rida men jag är helt slut i kroppen och kallsvettas. Känns som om jag har en gnutta feber. Tänkte ta det lugnt em stund till och åka till stallet efter middagen istället så kanske jag är piggare då. :)

Om inte annat så har paketet jag beställde till Mailan kommit. Blir presentöppning i form av tränsutprovning när jag åker dit. Håll tummarn för att tränset passar. Det var dessutom ännu finare än jag trodde, attans att det har silverspännen. Jag ville ha ett träns med guldspännen eftersom mitt bett är guldfärgat.

Nåja, nu ska jag vila en stund så att jag aksnke mår bättre till senare.
Uppdaterar sen jag varit i stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0