Onsdag.

Dåligt med uppdateringar här. Moa har klagat. ;)

Detta beror på att vi flyttat två gånger på tre dagar och haft fullt upp. Tyvärr har Mailan hamnat lite i skymundan. Mockning, klappning och matning är det enda jag hunnit med så Mailan har fått stå i tre dagar. I lördags så kastade jag upp lillasyster på Mailan som fick agera barnridningspålle.

Mailan var het (som vanligt) och gick lika fort som Sannas sköthäst russet Hilda travar. Men hon var snäll och glad, jag tror att Sanna tyckte att det var lite läskigt, Mailan är ju trots allt 165cm hög och Sanna är kanska 140cm lång. Sandra ställde upp som fotograf men bilderna är inte allt för bra, det var mörkt så de är suddiga och jävliga men jag kan lägga in en imorn ändå. Kamerasladden är kvarglömd i Håkmark så idag blir det inga bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0